EUROMASTER og Tom K sætter fokus på trafiksikkerhed

Dæk- og autoservicekæden Euromaster Danmark, der ejes af franske Michelin med 35 centre i Danmark har allieret sig med racerkøreren Tom Kristensen i en digitalt funderet kampagne der sætter fokus på trafiksikkerhed, herunder vigtigheden af dækvalg og -håndtering i forhold til bl.a. sikkerhed, økonomi og kørselsbehov.

Kampagnens omdrejningspunkt er tallet 7. 727+Klean har hjulpet Euromaster med at gøre kampagnen personlig og nærværende i online-videoer og et radiospot. Tallet 7 er Tom K's lykketal. Tom er født d. 7.7.1967. Han debuterede i Le Mans i 1997 og vandt løbet i bil nr. 7. Sammenfaldet mellem Toms lykketal og budskabet om, at det også er ved 7 grader at du skal skifte til vinterdæk gør det gode råd om trafiksikkerhed til en lille bid af Toms livshistorie. Kampagnen kører primært på sociale medier.

Kunde727+Klean har leveret
Kreativ idé
Film
Radiospot

Følg os her