Stærk cross-media platform får professionelle beslutningstagere i tale

I en branche hvor alle kan det samme, er det et meget stærkt og differentierende ståsted at være et socialt brand, der vil dele sin faglighed og inkludere sine kunder for at blive den foretrukne partner på rugbrød.

727+Kleans opgave bestod netop i at differentiere Kohberg Foodservice med en ny stærk cross-media kommunikationsplatform, der ville kunne bringe Kohberg endnu tættere på professionelle beslutningstagere. Vores cross-media team, der består af videofotografer og skribenter med ernæringsfaglig baggrund m. fl., udvikler relevant og værdiskabende fagligt indhold til målgruppen.

”Samtaler om RUGBRØD” er en strategisk funderet overligger for et nyt fagligt forum, der samler fagfolk fra professionelle køkkener. Behovet for relevant indhold har aldrig været vigtigere. 

727+Klean fungerer både som strategisk rådgiver og udvikler og faciliterer alt fagligt indhold til “Samtaler om RUGBRØD”, herunder videoproduktion, posts, interviews, workshops etc. Med den nye strategi og kommunikationsplatformen ”Samtaler om RUGBRØD” har Kohberg ikke bare fastholdt, men også styrket positionen som de professionelles foretrukne samarbejdspartner. Siden vi startede samarbejdet med Kohberg Foodservice, har de opnået branchens højeste engagement blandt professionelle beslutningstagere målt på likes, kommentarer, fastholdelse af læsere etc.

Løsningen, som blev lanceret i starten af december 2015, er blevet til i samarbejde mellem Kohberg Foodservice, Strategisk Digital Rådgiver Anita Dalsgaard727 og Klean.

Kunde
Udfordring
At gøre Kohberg til den foretrukne partner på rugbrød.

Løsning
En stærk cross-media platform der får professionelle beslutningstagere i tale. 

Se siden
www.samtaleromrugbrød.dk

Følg os her