Emballagedesign til NANI

NANI er helsekostprodukter. Skabt af naturen. Verificeret af videnskaben. Helsepakkerne er delt ind i kategorier som fx hjerte/kar, prostata, hud, immunforsvar etc. Produkterne er bæredygtige og kompromisløse og afspejler NANIs vision om at fremstille det bedste naturen har at byde på.

727+Klean har hjulpet NANI med at udvikle et designsprog der overbevisende formidler NANIs dna – Nutrients as nature intended – ude i helsekostbutikkerne. En klar og kvalitetspræget visuel identitet der diffentierer sig fra konkurrenterne og kan klare sig alene ude på hylderne. Det nye design er også foldet ud på visitkort og brevpapir.

Logoet er i øvrigt tegnet af skriftdesigner Jan Maack. Logoet er en unik og håndskrevet skriveskrift: Svungen, blød og organisk i sin form. En god kontrast til den markante og maskuline font på emballagen. 

Kunde
Udfordring
At skabe en klar og kvalitetspræget visuel identitet, der differentierer sig fra konkurrenterne, og kan klare sig alene 

Løsning
Et designsprog der overbevisende formidler NANIs dna.

Følg os her